Центр надання адміністративних послуг
міста Купʼянськ Харківської області
Надання відомостей з Державного земельного кадастру
Надання відомостей з Державного земельного кадастру

Поділитися новиною:

Надання відомостей з Державного земельного кадастру

З 1 березня 2016 року до повноважень органів місцевого самоврядування було віднесено надання відомостей з Державного земельного кадастру. Органи місцевого самоврядування отримали право надавати певну кадастрову інформацію, а саме:

надання відомостей з Державного земельного кадастру відповідно до закону;

вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.

Щоправда, лише за дотриманням деяких умов.

Передбачається, що міська рада визначає можливість здійснення ними повноважень з надання відомостей з Державного земельного кадастру з урахуванням можливості організаційного та технічного забезпечення їх реалізації. Уповноважена особа міської ради, повинна успішно пройти стажування у сфері земельних відносин та відповідати кваліфікаційним вимогам: громадянин України, який має вищу землевпорядну або юридичну освіту та стаж землевпорядної або юридичної роботи не менше як два роки.

Уповноважена посадова особа міської ради надає відомості з Державного земельного кадастру (внесені або перенесені до нього з Державного реєстру земель після 1 січня 2013 року) у формі:

витяг з Державного земельного кадастру про об’єкт Державного земельного кадастру;

довідка, що містить узагальнену інформацію про землі (території) за формою, встановленою Порядком ведення кадастру;

викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану);

копії документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру.

Виконавчий комітет Куп’янської міської ради сформував перелік претендентів на проходження стажування та надав до відповідного територіального органу Держгеокадастру. Територіальний орган Держгеокадастру провів перевірку щодо відповідності осіб кваліфікаційним вимогам та визначив дату проведення стажування. Уповноважена особа була направлена до територіального органу Держгеокадастру для проходження стажування. Визначена особа після закінчення стажування склала залік та отримала довідку про проходження стажування. Хочемо зазначити, що визначені раніше дії змогли оформити лише два міста: м. Харків та м. Куп’янськ. З часом, дана послуга буде надаватися в центрі надання адміністративних послуг.

Другим етапом отримання доступу до відомостей Державного земельного кадастру є технічне та технологічне супроводження адміністратором Державного земельного кадастру. Доступ суб’єктів до відомостей ДЗК в режимі читання здійснюється з використанням електронного цифрового підпису з посиленим сертифікатом відкритого ключа. Для створення Заяви про надання доступу до відомостей Державного земельного кадастру в режимі читання в електронній формі, створює Заяву в електронному вигляді. Заява підписується електронним цифровим підписом суб’єкта та надсилається засобами електронного зв'язку відповідальній особі Держгеокадастру. Відповідальний працівник Держгеокадастру протягом трьох робочих днів з дати отримання від суб’єкта засобами електронного зв'язку Заяви перевіряє правильність заповнення Заяви та достовірність відомостей наданих суб’єктом, а також перевіряє повноваження суб’єкта щодо отримання доступу до відомостей ДЗК в режимі читання. Всі дії Куп’янської міською радою були виконані. Відповідно до алгоритму підключення відповідь Куп’янська міська рада вже повинна була отримана, натомість реалізувати право і завдання надання таких послуг – надання відомостей з Державного земельного кадастру органами місцевого самоврядування – опиняється під загрозою чи, принаймні, відтерміновується.


 

Web-адреса: cnap.kupyansk-rada.gov.ua/news/id/694 | Переглядів: 129Дата публікації: 09:54 01.06.2016