Інформація про роботу Центру за І квартал 2019 р.
Інформація про роботу Центру за І квартал 2019 р.

Поділитися новиною:

Інформація про роботу Центру за І квартал 2019 р.

Ми створює Центр таким, який він має бути для Вас!

Звіт за І квартал 2019 р. про роботу

Центру надання адміністративних послуг

виконавчого комітету Куп’янської міської ради Харківської області

За перших три місяці 2019 року роботи адміністраторів Центру надання адміністративних послуг м. Куп’янська (далі –ЦНАП) щодо кількісних показників діяльності ЦНАПу, маємо такі результати. Загальна кількість наданих адміністративних послуг наданих в ЦНАПі за звітний період становить 5147 послуг.  Надані консультація становлять 893 звернення.  Для порівняння, нагадаємо що загальна кількість звернень у 2018 році склала 6978. Консультації надаються не лише про особистому звернені громадян, а й за допомогою телефонного зв’язку, електронною поштою та скайп-зв’язку.

Протягом звітного періоду адміністраторами ЦНАПу зареєстровано:

 

Сфера діяльності

Кількість наданих адміністративних послуг за І квартал 2019 р.

Державна міграційна служба

26

Мін'юст(реєстрація громадських організацій)

12

Документи дозвільного характеру

0

Власні послуги

2259

Держгеокадастр

2850

 

 Плата за надання адміністративних послуг зараховується до  Куп’янського міського бюджету та до державного бюджету. Так, до місцевого бюджету завдяки прийому через ЦНАП надходять кошти за такими видами адмінпослуг:

адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації;

адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

видача витягів з  Державного земельного кадастру про земельну ділянку;

видача довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території);

адміністративний збір  за реєстрацію місця проживання/зняття з реєстрації.

До державного бюджету завдяки прийому через ЦНАП:

витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

            В 2019 році ЦНАП отримав можливість розширитися.

В 2018 році був поданий проект на реконструкцію другого поверху приміщення ЦНАП для розширення спектру послуг. Ремонтні роботи проводиться за кошти німецького товариства міжнародного співробітництва GIZ. В межах проекту заплановано повну заміну систем опалення, електропостачання, а також ремонту бек-офісу Центру адміністративних послуг.. На загальну суму 472,440 тис. грн. Це залучені кошти для розвитку нашого міста.

З 2019 року в ЦНАПі запрацювала послуга «Мобільний офіс», ля людей, які не здатні самостійно пересуватись, або наприклад знаходяться у лікарні і отримати ту чи іншу адміністративну послугу органів влади. Руйнуємо погляди про недоступність та обмеженість отримання послуг!
 Відтепер громадянам, що за станом здоров’я не здатні самостійно пересуватись та осіб похилого віку від 80 років і старше не треба витрачати кошти на оформлення нотаріального доручення на трерю особу. Достатньо звернутися до Центру надання адміністративних послуг м. Куп’нська. Замовити послугу «Мобільний офіс» можна, оформивши заявку одним із способів:

-  за телефоном  моб. тел: (050) 92 74 705 тел.: (05742) 5 13 90,  5 31 72;

-  шляхом звернення до адміністратора Центру адміністративних послуг в усній або письмовій формі;

-  у вигляді електронного звернення на електронну адресу tsnap@kupyansk-rada.gov.ua цілодобово.

Зробити це може хтось із рідних чи знайомих.

         Після подачі звернення уточняється дата та час прибуття працівника ЦНАП та інформується заявника щодо процедури отримання необхідної адміністративної послуги. Адміністратори Центру, які надають послугу «Мобільний адміністратор» користуються спеціальним кейсом, який оснащений всім необхідним обладнанням для обслуговування заявників за принципом віддаленого робочого місця.

Дана послуга є безкоштовною.

Ми не байдужі до кожного мешканця нашого міста!

  2019 рік за планами нашого керівництва міста повинен стати більш комфортним та наближеним для наших мешканців.

Розширення перліку послуг:

«Пакет послуг»

Витяг з нормативно-грошової оцінки землі протягом одного дня адміністратором ЦНАП

Видача актів цивільного стану

Реєстрації транспортних засобів, видачі водійських посвідчень

Присвоєння ІПН

Розвиток мережі офісів та сервісів ЦНАП:

Організація віддалених робочих місць ЦНАП

Розширення  сфери застосування сервісу «Мобільний офіс ЦНАП» шляхом:

- збільшення категорій клієнтів

- здійснення виїзного обслуговування громадян із залученням управлінь соціального захисту населення та комунальних підприємств

Організація у ЦНАП банківського терміналу, POS-терміналу, оплата за допомогою технології «Fast – pay»

Розробка та впровадження сервісу електронної системи бронювання дня та годин прийому для подачі документів

Впровадження у ЦНАП сервісу отримання оповіщення готовності результату за допомогою СМС

Виготовлення інформаційних брошур, листівок, брендованих матеріалів та продукції для інформування громадян про діяльність ЦНАП та порядок надання послуг, популяризації ЦНАП серед населення

Проведення регулярних інформаційних кампаній, публікацій, теле- та радіо записів у засобах масової інформації на тему діяльності ЦНАП та порядку  отримання послуг

Розробка концепції та проведення проекту «ГРОМАДЯНСЬКА ПАНЕЛЬ» - заходу із залучення громадян до формування пропозицій та інноваційних рішень щодо діяльності ЦНАП та розвитку його сервісів

Побудова ефективної комунікації з громадськістю та взаємодія зі ЗМІ «Громадянська панель»:

спосіб активної участі в подіях, які безпосередньо нас стосуються

можливість висловлювати свою думку

залучати людей до процесу прийняття рішень та брати участь в їхреалізації

зосереджується на взаємній підтримці влади і громадян в процесі

спільного прийняття рішень

участі:

ви зрозумієте наміри влади

ретельніше виявляти місцеві потреби/проблеми

швидка реакція на проблеми

підвищується рівень довіри до влади

культура діалогу та творчості/ креативності

запобігання виникненню конфліктів

Вже подана заявка до Міністерства економічного розвитку і торгівлі  України щодо неохідності забезпечення ЦНАПу м. Куп’янська обладнанням для видачі паспортних документів/посвідчення водія та реєстрації транспортних засобів.

Також планується подача заявки на 4 раунд фази впровадження напряму з покращення якості надання адміністративних послуг для населення. Це програмам Європейського Союзу та його країн членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією «U-LEAD з Європою». А саме отримання комп’ютерного обладнання, меблів та отримання інституційної допомоги.

Долучайтесь і ми разом «Створимо Центр таким,  який він має бути для Вас!»

 

Начальник центру-адміністратор центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Куп’янської міської ради Харківської області   Я. Зубова

 

 

 

Web-адреса: cnap.kupyansk-rada.gov.ua/news/id/6041 | Переглядів: 423Дата публікації: 10:52 24.04.2019