Центр надання адміністративних послуг
міста Купʼянськ Харківської області
У МВС РОЗПОВІЛИ, ЯК ШВИДКО ОТРИМАТИ ВІДПОВІДЬ ВІД СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ ВІДОМСТВА
У МВС РОЗПОВІЛИ, ЯК ШВИДКО ОТРИМАТИ ВІДПОВІДЬ ВІД СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ ВІДОМСТВА

Поділитися новиною:

У МВС РОЗПОВІЛИ, ЯК ШВИДКО ОТРИМАТИ ВІДПОВІДЬ ВІД СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ ВІДОМСТВА

У МВС РОЗПОВІЛИ, ЯК ШВИДКО ОТРИМАТИ ВІДПОВІДЬ ВІД СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ ВІДОМСТВА

У Міністерстві внутрішніх справ розповіли, як швидко отримати відповідь від сервісних центрів. Про це повідомила прес-служба ГСЦ МВ.

Зокрема, у відомстві радять обов’язково користуватися офіційним сайтом Головного сервісного центру МВС hsc.gov.ua, аби отримати достовірну інформацію про документи, необхідні для отримання послуг, перевірити актуальну інформацію про дійсні автошколи та ознайомитися з новинами про роботу центрів.

Громадян оперативно консультують на фейсбук-сторінці fb.com/hsc.gov.ua та за телефоном (044) 290-19-88.

У разі складнощів, для отримання додаткових роз’яснень та подання скарг варто користуватися електронними зверненнями.

Для отримання швидкої та якісної відповіді на електронні звернення офіційною поштою info@hsc.gov.uaвелике значення має оформлення та формулювання такого звернення.

У зверненні має бути зазначене: прізвище, ім’я, по батькові автора, місце проживання громадянина, чітко викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надано відповідь або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Розгляд такого звернення може тривати до 30 днів.

Форма електронного звернення завантажена тут  http://hsc.gov.ua/publichna-informatsiya/elektronne-zvernennya-gromady

Web-адреса: cnap.kupyansk-rada.gov.ua/news/id/2857 | Переглядів: 61Дата публікації: 10:14 11.05.2017