Центр надання адміністративних послуг
міста Купʼянськ Харківської області
Громадські об’єднання мають право подавати документи до центрів надання адміністративних послуг, не звертаючись безпосередньо до управління юстиції
Громадські об’єднання мають право подавати документи до центрів надання адміністративних послуг, не звертаючись безпосередньо до управління юстиції

Поділитися новиною:

Громадські об’єднання мають право подавати документи до центрів надання адміністративних послуг, не звертаючись безпосередньо до управління юстиції

Громадські об’єднання мають право подавати документи до центрів надання адміністративних послуг, не звертаючись безпосередньо до управління юстиції

5 ПРОСТИХ КРОКІВ ЯК ЗАРЕЄСТРУВАТИ  ГРОМАДСЬКУ ОРГАНІЗАЦІЮ

Громадські об’єднання мають право подавати документи до центрів надання адміністративних послуг, не звертаючись безпосередньо до управління юстиції

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2016 року № 326 «Про внесення змін до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2016 р.   № 99» виконання функцій з державної реєстрації громадських об’єднань, їх відокремлених підрозділів, громадських об’єднань, що не мають статусу юридичної особи, місцевих та первинних професійних спілок, їх організацій та об’єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, місцевих організацій роботодавців та їх об’єднань, з підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання до законодавчого врегулювання даного питання покладені на головні територіальні управління юстиції Міністерства юстиції України в областях та місті Києві.

На виконання вимог Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» наказом Міністерства юстиції України від 09 лютого 2016 року № 359/5 затверджено Порядок державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи (далі – Порядок), розділом ІІІ якого врегульовано особливості проведення державної реєстрації громадських формувань через фронт-офіси.

Порядком, зокрема, передбачено що державна реєстрація може проводитись за заявою заявника шляхом звернення до фронт-офісів, зокрема до центрів надання адміністративних послуг, утворених відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги», що забезпечують прийняття та видачу відповідно до цього Порядку документів під час державної реєстрації.

Звертаємо увагу, що наразі технічними засобами ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань є можливість прийняття та обробки документів уповноваженими особами фронт-офісів для державної реєстрації громадських об’єднань (громадських організацій та громадських спілок) зі статусом юридичної особи.

Відповідно до п. 2 Розділу ІІІ Порядку зареєстрована заява та електронні копії оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлені шляхом сканування та долучені до такої заяви, за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань передаються на розгляд суб’єкту державної реєстрації. Центри надання адміністративних послуг передають заяву та електронні копії оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлені шляхом сканування територіальному органу Міністерства юстиції України за місцезнаходженням громадського об’єднання.

Уповноважена особа фронт-офісу після надходження документів від громадського об’єднання протягом трьох робочих днів надсилає заяву та оригінали документів до відповідного територіального управління юстиції. Державний реєстратор до моменту надходження таких документів для державної реєстрації у паперовій формі використовує електронні копії оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлені шляхом сканування, що долучені до відповідної заяви.

Таким чином, у заявника є альтернативна можливість подачі документів для державної реєстрації окрім безпосередньої подачі документів до Головного територіального управління юстиції у Харківській області.

За інформацією можна звернутись до Центру надання адміністративних послуг, який розташований:

м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, буд.6. та по  тел. (05742) 5 31 72

 

Web-адреса: cnap.kupyansk-rada.gov.ua/news/id/1231 | Переглядів: 141Дата публікації: 14:27 07.11.2016